Drogy v zahraničí
Dan
Neznáte nějaký odkaz, kde by bylo uvedeno, jak je právně ošetřeno/sankcionováno např. užívání/držení Marihuany v zahraničí? Taková cestovatelská příručka.. Rozhodně je asi dost risk se s něčím takovým potulovat po Thajsku, že :) Tedy, jaká jsou tolerovaná množství v blízkých zemích jako např. Německo, Rakousko, Španělsko, Francie, Chorvatsko atd. Děkuji.

Odpověděl: Jakub Minařík
Bohužel, informace jak tomu je v jiných zemích mám spíše chatrné. To co vím rozhodně nemohu psát veřejně. Vypadal bych jako blb. Co ale mohu s klidným svědomím napsat je, že by komplikace s policií ohledně držení drog mohl vést k vyhoštění a zákazu vstupu do dané země. Taky se nedoporučuje mít u sebe drogy, když přejíždíte hranice. Takže to uvažte, znamenalo by to asi fakt dosti vážné komplikace a já osobně bych do toho asi nešel. Navíc - váš výlet do ciziny může být i šancí chvíli nepařit. Svět viděný střízlivýma očima je taky docela zajímavý. Asi jsem vám moc nepomohl, omlouvám se. :-( P.s. Mám jeden typ - srovnáním legislativy by mohla disponovat Rada Vlády pro Koordinaci Protidrogové Politiky.