***
andílek
Nevím jestli se mám považovat za závislýho člověka na drogách. Bral jsem 3 roky perník z toho sem si 1 rok píchal. Teď sem měsíc nic neměl, protože si to už píchat nechci a šňupání se mi hnusí. Lidi okolo mě mi řikaj ať nejsem trapnej.....

Odpověděl: Jakub Minařík
Skorem bych si typnul, že k rozvoji závislosti mohlo dojít. Kdybyste v tomto ohledu potřeboval nějakou podporu či pomoc, stačí zavolat. 220 803 130. Rád vás uvidím. :-) Tak mě napadá, že by - když už jste přestal stálo za to nechat se pořádně vyšetřit. Ono brát drogy je pro tělo celkem kouř a jsou tu taky různá onemocněnní, která člověk může při injekční aplikaci snadno chytit. P.s. Jinak blahopřeju a držím palce. Mám dojem, že jste přestav v hodině dvanácté. Tak vydržte. A trapnej rozhodně nejste.