depka v skole
fero
Studujem na VS. Mam dlhodobo depresie a prestavam to zvladat. Okrem alkoholu som nic neskusil. Potrebujem este dva roky na dostudovanie. Ak by existovalo nejake svinstvo,proti depresiam, nieco, aby som sa rano vedel rozhybat, nieco na energiu do zivota, s radostou by som si potom odvykal od pripadnej zavislosti. Mam pocit, ze horsie ako teraz to uz nemoze byt. Co by spravila extaza? Umelci vraj beru lsd, ale to nezozeniem. Travu zozeniem,ale neviem ci by mi pomohla. Redbul som skusil, ale okrem divneho pocitu v zaludku nic. Chcel by som vediet, ci by nieco pomohlo, a co nie. No hlavne ak by bolo nieco "bezpecne" z lekarne.

Odpověděl:
Z tvého dotazu je cítit, že se necítíš psychicky nejlépe. Žádná droga z dlouhodobého hlediska nikdy nikomu nepomohla takovéto složité životní situace vyřešit. Myslím si, že by bylo naprosto nevhodné, pokoušet se experimentovat s drogou. Domnívám se, že by bylo nejvhodnější, aby si se skutečně pokusil navštívit psychiatra, který by ti mohl s tvým problémem pomoci. V každém případě se určitě můžeš obrátit na některé z krizových center ve svém okolí a pokusit si zkrze ně domluvit nějakou schůzku s psychiatrem eventuelně psychologem. Navíc se domnívám, že pokud chceš navštívit psychiatra, tak pokud se k němu předem objednáš, ať už telefonicky nebo osobně, měl by ti vyjít vstříc. Pokud se ti tato alternativa zdá příliš neprůchodná, neváhej a domluv se se svým obvodním lékařem, který ti zajisté někoho doporučí. Tomáš