Prekerni situace
Kuba
Dobrý den nějakou dobu jsem uživatelem drog at je to marihuana až pervitin na pervitinu jsem zažil zle chvílky ale dokázal jsem přestat pak přišel dost velký životní zvrat začal jsem hodně pít a skrz alkohol šli všechny zábrany pryč jenže nevím co ted chodím do práce a to si nedovolim nic ale ve svém volnu jsem pak jak utrzenej že řetězu.... Ale už mi to začíná prerustat prez hlavu a nemám takovou vůli abych přestal na léčení nemůžu kvůli financím potrebuju poradit prosím

Odpověděl: Amrit Sen
Kubo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Těžko takto na dálku radit, tím spíš, že jinými slovy píšete, jaké odpovědi nechcete...
Není nad osobní pohovor. Doporučuji Vám tedy co nejdříve zavolat do nejbližšího zařízení, které poskytuje bezplatné poradenství, konzultace a další služby uživatelům návykových látek, lze i anonymně a domluvit si termín osobní schůzky.
Nesejde tolik na tom, jestli zvolíte adiktologickou ambulanci, AT poradnu, kontaktní centrum, nebo podobný typ služby.
Při osobním rozhovoru, po podrobnějším seznámení se situací, Vám zkušený odborník doporučí konkrétní kroky, jak ji řešit, co užitečného pro sebe můžete podniknout, zároveň Vás upozorní na chyby, kterých byste se měl vyvarovat.
Získáte pochopení, podporu a užitečné informace. Pokud budete mít zájem, můžete si vyjednat průběžnější konzultace, abyste byl pevnější v kramflecích a věděl, jak reagovat v situacích, které přinese nejbližší čas.
Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty na vstřícné odborníky, kteří Vás podpoří, obratem pošleme.
Citlivější informace můžete uvést ve skryté poznámce, případně, budete li si přát, nezveřejníme naší komunikaci vůbec. Pošleme kód, po jehož vložení na patřičné místo úvodní stránky poradny, se dotaz i odpověď znázorní jen a pouze Vám.
Jak můžete kontakty na bezplatné služby v okolí a dosahu, podle oblasti a typu zařízení vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Amrit Sen