jak pomoct synovi a co dělat
Martina
Dobrý den máme 18 letého syna delší dobu kouřítrávu a nyní začal i s pervitínem šnupat.Máme problém z docházkou do školy a i to že když odejde vrací se i za 5 dní domů.Navštěvování peněženek a braní peněz je normální,ikdyž peníze schováváme aby neměl přístup,ale stejně je najde.Potřebovali bychom poradit jak se k němu chovat a jak docílit aby přestal (i když to chce sám řekl nám to) jak mu pomoct.Děkuji za odpovědět

Odpověděl: Markéta Kordová
Martino, dobrý den.
Chápu, že je to velmi nepříjemná a náročná situace. Bylo by rozumné se obrátit na nějaké odborné zařízení a vše co je v danou chvíli potřeba probrat více a podrobněji v osobním kontaktu, ale netuším, odkud jste. Bylo by ve Vašich možnostech navštívit naší Poradnu pro rodiče v Praze? Lépe by se pak plánoval další postup. Určitě se ještě ozvěte.
V případě, že žijete někde úplně jinde, uveďte prosím, jaká města máte v dosahu.
Prozatím můžete prostudovat základní informace pro rodiče, zde: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html.
Mějte se zatím hezky, MK