Substituce
Sid
Dobrý den,jsem závislý na opiátech od 16 let ,je mi 21 let, tudíž beru 5 let,byl jsem už na léčení,a vydržel jsem po leçbě nebrat jen 3 týdny.. před léčbou jsem bral jen surové opium,ale po ní jsem začal bohužel i s heroinem.. můj život začal upadat a teď jsem na tom dost śp špatně,ale snažím se

Odpověděl: Markéta Kordová
Side, zdravím Vás.
Je fajn, že se snažíte dát si svůj život do pořádku a zapojit se do života. Chápu, že s návykem na heroinu, to moc dobře nejde.
Veškeré kontakty na odbornou pomoc naleznete v databázi, zde: www.drogy-info.cz - v rubrice Mapa pomoci je třeba zadat kraj, okres, město a druh (v tomto případě Substituční léčba, případně AT ambulance).
Ne všude je zcela dostatečně síť pomáhajících služeb, pokryta. Ve Vámi zmíněném kraji jsem našla tato dvě zařízení, netuším ale, jak jsou pro Vás dobře dostupná.
Dvůr Králové nad Labem, Psychiatrická ambulance Dvůr Králové nad Labem
RIAPS Trutnov
Substituční léčba
Presslova 449, Dvůr Králové nad Labem, 544 01
Zobrazit na mapě
Tel.: 499320517, 725099630
substituční léčba - subutex, suboxon
MUDr. Zuzana Kozáková
www: http://www.riaps.cz
Trutnov, Psychiatrická ambulance Trutnov
RIAPS Trutnov
Substituční léčba
Procházkova 818, Trutnov, 541 01
Zobrazit na mapě
Tel.: 499320327, 725720341
MUDr. Lenka Kasíková
www: http://www.riaps.cz
Doufám, že se Vám podaří vše brzy zařídit, přeji Vám dostatek sil a motivace.
S pozdravem, MK