Tramal zavyslost
Lopik
Uz druhy den apstynuju a je to peklo jak dlouho trvaj apstaky jo a kapal jsem dva rok po ctyrystakapek dene a jak si to usnadnit dekuju cekam na odpoved

Odpověděl: Veronika Pavlíková
Dobrý den,
abstinenční příznaky můžou trvat i déle než týden. Ale dobrá zpráva je, že všechny nepříjemné abstinenční příznaky dřívě nebo pozdějí odezní. Doporučuje se vysazovat postupně, ne hned všechno najednou. Například snížit na polovinu, počkat dva dny a pak zase snížit, až postupně vysadíte úplně. Na detoxu se často používá buprenorhin (Subutex, Suboxone) při zvládání odvykacího stavu při závislosti na Tramale. Taky se doporučuje dodržovat pitný režim, dobré je užívat magnesium. Na spaní na uklidnění můžete zkusit čaj z meduňky nebo kozlíku lékařského.
Přeji Vám, ať to zvládnete a měl ty nepříjemné stavy za sebou!
S pozdravem,
VP