Pervitin a obtezovani
Nikyy255
Dobry den,dekuji ze jste mi taky trochu otevrela oci. Najednou se toho stalo moc zleho najednou jsem videla vse spatne co ni drogy delaji v hlave.Meni to pohled na svet jak pisete bez drog he svet sedivi,nudny,stereitypni vcera jsem psala opravdu pod vlivem drog a ze zoufalstvi.Ale to co jsem udelala na drogach uz si nikdy neodpustim dosla jsem o duveru vsech.ziji v ostrave

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Nikyy,
jsem ráda, že jste se ozvala. A jestli vás ta minulá zpráva aspoň trochu podpořila v tom zkusit věci vzít do vlastních rukou, budu moc ráda. Pokud byste měla chuť si o tom, jak se věci mají a co by se mohlo dít dál, zajít promluvit osobně, můžete se v Ostraně zkusit obrátit na Kontaktní centrum Renarkon.
Renarkon o. p. s.
Kontaktní centrum
Zengrova 828/69, Ostrava, 703 00
Google maps ZOBRAZIT NA MAPĚ
Tel.: 595627005, 602670789
Bc. Beáta Oravcová
www: http://www.renarkon.cz
Služby kontaktních center jsou zdarma. Buď tam můžete zajít si nezávazně popovídat v provozní době, nebo se objednat na konkrétní hodinu. Pak na vás bude mít někdo z kolegů hodinu času, kdy vás nebude nikdo rušit. Tak to může být i nějakou dobu, než si v rozhovorech postupně ujasníte, co byste chtěla Pokud se rozhodnete si tam zajít popovídat, neznamená to, že vás hned někdo bude hnát do léčby. Budete mít někoho, komu můžete vše říct, kdo vás nebude soudit a kdo vás, pokud o to budete stát, může nasměrovat do konkrétního typu léčby, který by vám vyhovoval a odpovídal vašim potřebám. Ale jak říkám, vše je na vašem rozhodnutí a dobrovolné.
Doufám, že vám chuť o věcech přemýšlet, nebo je i měnit, ještě nějakou dobu vydrží.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.