Fungování pika 2
Paul
Ne nebudu vás opravovat máte pravdu což docela cením na jednu stranu, píšu vám už poněkolikáté a pod jinými přezdívkami,mám strach z toho že třeba mě mužete nahlásit mám strachy z různých věcí, ale zajímavé je že je mi to jedno jakmile nemám nebo ráno vstanu,to horko po celým těle ale né normální jako všem ale třeba třikrát větší, všechno vidím z desítek úvah z extremních do extremních je to strašné, všechny další věci to je taky hrůza ze všeho mám strach pak je mi zas vše jedno když třeba ráno vstanu nebo nei, tato stránka je takové mé utočistě ale vždy se ptám na něco co se mi děje dělo nebo dějívá,proto se i omlouvám, kolikrát sem už psal paní Kordové i několikrát,snažil sem se tu poslední zprávu psát tak aby nebyli stejné slova jakoby nebo tak na ten zpusob ale vy ste na mě stejně přišel,že máte i mojí adresu? já se jen ptám mě všechno zajímá a vše mi je vlastně jedno,perník je svinstvo a přitom tak neskutečně krásnej, jak se řiká co je za těma dveřma kerý je prej lepší neotvírat a už je otevřel..řekněte bez nějakejch mejch názorů klidně co byste mi doporučil asi se ufetovat v mym případě bude taky dobrá varianta nebo i lepší existujou keré zvládnu s takovymhle mozkem žít to je nepopsatelný stačí jen dyž mi tužka spadne ze stolu na zem a já šílím jak člověk kerej je cholerik a někdo mu zmlátil rodiče nebo tak nějak..

Odpověděl: Amrit Sen
Paule, opět zdravím.
Obávat se o soukromí opravdu nemusíte.
Ctíme velmi striktně etický kodex, jímž jsme profesně vázáni, stejně, jako zákon, který nedovoluje žádné sdílení informací o klientech naší poradny. Vaší adresu nemáme, ani po ní netoužíme.
Jak jsem zmiňoval, nejlepší, co pro sebe můžete udělat je, nezůstávat na to sám. Kontaktujte odbornou podporu, zavolejte do nejbližšího kontaktního centra, adiktologické ambulance, nebo AT poradny a domluvte si termín schůzky.
Internetové poradenství má své limity, není nad osobní pohovor. Při něm, naprosto nezávazně i anonymně, můžete vše probrat se vstřícným odborníkem. Získáte pochopení, přijetí, podporu a respekt, že jste dokázal sám přijít.
Nikdo se na Vás nebude dívat skrz prsty, čím otevřenější dokážete být, tím více získáte. Uleví se Vám.
Po bližším seznámení se situací Vám zkušený odborník navrhne konkrétní kroky, jak ji řešit, co užitečného pro sebe můžete udělat a jakým chybám se vyhnout. Pokud se domluvíte na další spolupráci, získáte člověka, který bude kopat za Vás.
Jak najít podle oblasti a typu zařízení (například adiktologickou abulanci, AT poradnu, nebo kontaktní centrum) vyhledat sám, už také víte: Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Na nic nečekejte, jděte dotoho, nemáte co ztratit.
Přeji hodně štěstí, držím palce,
Amrit Sen.