Kokain, marihuana a steroidy
Coxi
Dobrý den,
mám zkušenosti asi s 3 denní přerušovanou jízdou na kokainu kde jsem sesnupal asi 2-3g. K tomu jsem hulil asi 5 brk denně. Užívám steroidy injekce, tst 500mg a dalsi 2 látky (nandrolon a primabolan).
Nedávno mi začaly otekat končetiny, byl jsem v nemocnici kde jsem vše přiznal. Udělali mi D-dimery, ekg a změřili tlak. Vše v poradku. Ale do ted asi po 2-3 dnech mi stále během dne po vyskočí tlak a zacne například bolet žila na moje, či ruce. Obcas si zahulim ale kokain už neberu. Cítím take v klidu busit srdce.
Čekám kdy stav odezní, necítím se zdravý, ale testy vyšly vsechny normálně. Myslíte že by to mohlo být způsobené vlivem thc nebo oněch veder co nyní jsou?

Odpověděl: Amrit Sen
Coxi, zdraví Vás,
díky za důvěru. Odpusťte, ale takto na dálku není možné určit, co se Vám děje a věřte, že při kombinaci látek, které v dotazu uvádíte, by bylo naopak divné, kdyby tomu bylo jinak.
Kombinace jedů, které jste užíval, je v pravdě smrtící. Kromě tělesných potíží je nasnadě, že jste buď prošel toxickou psychózou, která Vám nejspíš nastartovala psychickou poruchu, pokud Vám neprohloubila psychické onemocnění, ke kterému jste v sobě mohl z nejrůznějších důvodů nosit předpoklady, nebo také nemusel, protože je dokáže vyvolat každá ze zmíněných látek sama o sobě.
Znamená to, že se Vám už kdykoli může při užití psychostimulantů, halucinogenů, ale i THC stát, že se zblázníte, v krajním případě nadobro. Tak i při minimálním množství těch "nejčistších" látek, natož při jejich kombinaci.
Pokud jste nakloněn tomu, zachránit své duševní i fyzické zdraví, kontaktujte odbornou pomoc. Mám na mysli psychiatra - adiktologa, a to co nejdříve.
K Vašemu dotazu, ano, THC na Váš stav bezpochyb vliv, narozdíl od počasí, měl.
Nezlobte se, jsem v údivu, že nečtete tak jasnou zprávu Vašeho těla i psychiky, že pro Vás drogy, včetně steroidů, nejsou to pravé ořechové.
Internetové poradenství, jak jsem psal, má své limity. Není nad osobní pohovor. Od něj se může nastartovat Vaše konsolidace a úzdrava.
Zavolejte do nejbližší adiktologické ambulance, nebo AT poradny a domluvte si termín schůzky. Služby jsou bezplatné a mohou být poskytnuty i anonymně.
Při osobním pohovoru, po bližším seznámení se situací, Vám zkušený odborník, nejlépe zmíněný psychiatr - adiktolog, doporučí konkrétní kroky, jak ji řešit, co užitečného můžete pro svou úzdravu udělat. Zároveň Vás upozorní na chyby, kterým byste se měl vyhnout.
Bude na Vás, jestli využijete případné nabídky vstoupit do terapeutického vztahu, z mého pohledu terapii bezesporu potřebujete.
Nikdo se na Vás nebude dívat skrz prsty, nejste s podobným příběhem sám. Mnoho uzdravených začínalo osobním kontaktem s odbornou podporou a pomocí, případně návštěvou mítinků svépomocného společenství uzdravujících se a uzdravených lidí, kteří si připustili, přiznali problém v souvislosti s užíváním drog.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám obratem kontakty na kvalitní, vstřícné odborníky, pošleme.
Citlivější údaje můžete uvést ve skryté poznámce, nebo bude li to Vaším přáním, nezveřejníme naši další komunikaci vůbec. Pošleme kód, po jehož vložení na patřičné místo úvodní stránky poradny, se dotaz i odpověď, znázorní jen a pouze Vám.
Jak můžete, podle oblasti a typu zařízení, vyhledat kontakty na bezplatné služby sám, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Informace, adresy míst mítinků a kontakt na svépomocné společenství NA - Anonymních Narkomanů, najdete zde: https://anonymni-narkomani.webnode.cz/
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak Vám je, jak se situace vyvíjí, a jestli Vám byla odpověď užitečná.
Přeji Vám vše dobré, držím palce,
ať jste brzy v pořádku, Amrit Sen.