doporučení léčebny zavislostí
Hana
Dobrý den, můžete mi prosím doporučit léčebnu zavislostí nejlépe do sto km od Hradce Králové. Kromě Prahy. .. konkrétně se jedná o závislost na alkoholu a marihuaně. Děkuji Hana

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den Hano,
díky za dotaz.
Blízko Hradce Králové je specializovaná léčebna návykových nemocí. Najdete ji v Nechanicích, vzdálených od Hradce asi 20 km. přesnou adresu a řadu dalších informací si přečtěte na webu léčebny - https://www.fnhk.cz/psych/psych-zakladni-informace.
Pokud byste se chtěla o dalších možnostech a nabídkách různých forem léčby ve vašem dosahu dozvědět víc, určitě doporučuji navštívit Hradeckou odbornou ambulanci Laxusu, kde jsou specializovaní i na to, aby s vámi vhodné a možné typy a místa léčby probrali tak, abyste mohla vybírat co nejinformovaněji. Kontakt na ambulanci a další informace najdete zde: https://www.laxus.cz/centra/ambulantni-centrum-hradec-kralove/.
Pokud byste potřeboval se ještě doptat, určitě napište.
J.Chudomel