alkohol
iva
Dobrý den,Muj syn pije nejdřív pil pivo a už je na rumu po rozchodu je to mazec denně je na rumu zatím chodí do práce ,ale svoje koníčky už vzdal je to včelař nic ho nebaví já nevím jak pomoc domlouvala jsem ,ale už jsem to vzdala jsem už já na pokraji když ho vidím tak brečím no prostě to nedávám prosím jak dál.

Odpověděl: Markéta Kordová
Ivo, dobrý den.
Bohužel neuvádíte, odkud jste. Pokud je Vám v dosahu Praha, můžete se obrátit na naši specializovanou Poradnu pro rodiče, partnery a blízké a vše co je třeba zkonzultovat v osobním kontaktu. To se mi zdá jako nejrozumnější řešení. Poskytujeme bezplatné služby, mohou být i anonymní. Stačí se jen objednat na uvedených číslech. Pokud se nedovoláte hned, buďte prosím trpělivá, v době kdy kolegové hovoří se svými klienty, telefony nezvedají. Když budete volat na mobil, zavolají zpět hned, jak to bude možné. Můžete se klidně odkázat na mě.
Další řešení bych nechala až po té, co se v osobním kontaktu poradíte, doplníte informace atd...
Poradna pro rodiče, SANANIM
Žitná 1574/51
Praha 1
mapa
Tel: 284 824 234, 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
Provozní doba: 9,00 - 17,00 (po domluvě lze i v jinou dobu)
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/co-nabizime.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/poslani.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/nase-cile.html
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr)/prijem-klientu.html
Tak držím palce!
Mějte se hezky, Markéta Kordová