Pachy
Ryba
Dobrý den vždy když si dám piko, cítím ze sebe takový určitý zvláštní pach z těla,musim říct že mě víceméně voní..viz alespon v tom stavu mi to tak přijde,ale stejně že jo,ideálně to asi nepusobí... čim víc toho ten den spotřebuji tim je to intenzivnější,co to je konkretně nebo co to zpusobuje myšleno jako proces v tom těle a následný ten pach a jestli je to normální na této látce? a jaktože po marihuaně,lsd ani kouli sem nic takového necítil? Druhý dotaz zní dá se nebo dal by se perník užívat bezproblémově, pokud bych ho měl každý den dostatečné množství nestál by mě ani korunu, a neničil fyzické zdraví nebo řekněme že bych měl hodně dobré orgány řekněme čistě teoreticky? díky za odpověd

Odpověděl: Jakub Chudomel
Zdravím vás Rybo,
díky za dotaz.
Užití pervitinu zrychluje metabolické procesy v organismu. A s tím je spojeno i vylučování některých pachů kůží. Organizmus funguje jako dost složitá laboratoř, kde dochází k permanentní látkové přeměně. Tělo si bere látky, které potřebuje k zachování svých funkcí a nepotřebné vyloučí. Různými cestami, z nich jedna je prostřednictvím kůže. Tedy pachy nejspíše souvisí se zvýšeným metabolismem. Proto to asi necítíte po užití jiných drog - rychlení metabolismu nezpůsobují.
Na vaši druhou otázku je jednoduchá odpověď - pervitin nelze užívat bezproblémově. Jak správně píšete v dotazu: "...neničil by fyzické zdraví... On prostě fyzické zdraví ničí. Jako byste se ptal, zda je možné pít alkohol a nebýt opilý - nelze. Stimulační drogy, z nichž jednou z nejsilnějších je pervitin,  jdou svým účinkem za hranici obecné tělesné funkčnosti. A je na individuální rovině, kdy to je už prostě moc. Kdy organizmus, buď v podobě orgánů, nebo psychiky, kolabuje. Je na hraně svých možností.
J.Chudomel