Pervitin
Mirek
Dobrý den je mi 16 let a jedu uz 3 den vkuse a uz mi stoho začíná hrabat mam halucinace pocit ze me ostatni pomlouvaj a picha me u srdce je to normalni ? a kdy to tak přejde?

Odpověděl: Amrit Sen
Mirku, zdravím Vás,
díky za důvěru. Nezlobte se, opravte mě, jestli se mýlím, ale za poslední dobu jste poslal několik podobných dotazů, na které jsem Vám odpovídal, co nejsrozumitelněji, jednoduše i podrobně.
Stav, který popisujete, je v lepším případě opakovaná toxická psychóza, nebo už rozvinutá psychická porucha, nemoc. Měl byste bez meškání navštívit psychiatra a na rovinu se o svých potížích a všech souvislostech svěřit. Také přestat drogy užívat, nebo jejich užití odložit na co nejdelší čas, aby se Váš organismus, tělo a především psychika, mohly zkonsolidovat.
Máte možnost zajít do nízkoprahového zařízení pro mladé Vašeho věku, adiktologické ambulance, AT poradny, případně do kontaktního centra pro uživatele návykových látek. Předpokládám, že svěřit se rodičům nechcete, i když by to bylo jistě rozumné, netuším ale, jaké vztahy ve Vaší rodině panují. Dokážu si představit, že to nemusí být jednoduché. Zajít můžete i ke spádovému dorostovému psychiatrovi. Čím dříve, tím lépe, zkuste mi věřit.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám kontakty na spolehlivé, vstřícné a chápající odborníky, kteří Vás podpoří, obratem pošleme. Pomoci Vám může i Váš praktický lékař, či lékařka.
Určitě nezůstávejte v tíživé, trýznivé a náročné situaci sám. Svěřte se někomu blízkému mimo okruh uživatelů drog. Nevezmete li náš apel vážně, může se stát, že se nadobro zblázníte, ať už byste dál užíval drogy, či ne.
Kódy posledních odpovědí vložte do okénka v pravé horní části titulní stránky naší poradny:
322002
176026
621680
Najdete tam, kromě potřebných informací k Vašemu kontextu i kontakty, kam můžete zavolat a osobně se zastavit, na nic nečekejte.
Přeji Vám vše dobré, seberte všechnu odvahu a kuráž. Mějte se rád a udělejte pro sebe konečně něco užitečného.
Hodně štěstí, Amrit Sen.