Pomoc
Jana Š.
Dobry den, mela bych dotaz. Jsem uzivatel pervitinu cca 3roky. Pouze snupanim. Posledni 2mesice beru pervitin temer denne.max 1-2dny prestavka.Ted jsem mela pauzu 5dni a v patek jsemsi dala.V patek dobre, v sobotu jsem pri dalsi davce citela tlak na hrudi. K ranu jsem pouzila 2rivotrily 0,5 v tom nejhorsim abych zaspala. Usla jsem cca az za 2hodiny a spala cca 4-5hodin. A dnes (pondeli) jsem slaba, mota se mi hlava, me videni je jakoby zrychlene a nedokazu poradne zaostrovat a je mi na zvraceni. Dnes jsem uz neco snedla ale za chvili jsem mela prujem. Prosimvas co to muze byt?

Odpověděl: Markéta Kordová
Jano, dobrý den.
Ke konzumaci drog, bohužel, patří i stavy, které nejsou příjemné.
Zda to co jste popsala, souvisí bezprostředně s užitím pervitinu, následně Rivotrilu, neumíme tímto způsobem odhadnout. Možná může mít konzumace pervitinu vliv na Váš současný zdravotní stav, ale také je možné, že byste tyto potíže měla, i kdybyste pervitin (později Rivotril) neužila, těžko říct. Obávám se, že na tuto otázku by Vám nejzodpovědněji mohl odpovědět pouze lékař na základě vyšetření.
Ať už je to způsobeno čímkoliv, možná by bylo na místě se zastavit a dát si pauzu. Signály, které Váš organismu vysílá, bych nepodceňovala.
Jak je Vám teď, je to lepší?
MK