Zneuzivani codeinu a Solutanu
Yala
Ahoj poradno, Tenhle dotaz jsem uz posilala pred tydnem, ale nejak mi pri odesilani spadlo pripojeni a nevedela jsem, jestli se to poslalo....ale vypada to, ze ne :) Moje spoluzacka mi prozradila, ze zneuziva leky, kodein a Solutan. Kodeinu si bere asi 4 tabletky (ne pravidelne, jen kdyz ho ma k dispozici). Solutan uziva jednou tydne a to tak, ze si ho vezme velke mnozstvi.... Zajimalo by me, jestli se da opravdu Solutan zneuzivat ?? Ja jsem to podle jeji rady zkusila a akorat me busilo zbesile srdce a bylo me blbe. Ten kodein jeste chapu, pusobi takovou prijemnou, vyrovnanou euforii, ale taky me po nem bylo spatne od zaludkyu. Je zneuzivani Solutanu nebezpecne ???

Odpověděl: Jakub Minařík
Mám pocit že tvůj dotaz prošel, jen myslím že ses tenkrát jmenovala Tereza. Jmenuje se Zneuzivani leku.... a má datum 29-05-2001, podívej se.
Má odpověď bude spíše doplňujíci. Nevím, jestli si uvědomujete co vlastně děláte. V podstatě berete drogy, resp. jste na počátku kariery (myslím drogové). Obě látky se zneužívat dají a lze se jimi i předávkovat. Solutan obsahuje efedrin, codein je alkaloid opia příbuzný morfinu. Pokud si příjemnou vyrovnanou euforii budete dopřávat častěji, asi se vám za nějaký čas stane, že budete mít absťák. Možná vám to přijde jako romantické dobrodružství, ale to mívá na druhé straně chlupy a při polykání dost často dře v krku. Je to příměr, ale skoro bych vám doporučil toho nechat. Pokud byste si o tom chtěli promluvit, tak můj telefon je 02/80 31 30, zavolejte, dohodneme se.