Pervitin
Juli
Dobrý den, beru P asi 3 roky, převážně o víkendech. Poslední dobou pociťuji, že na to hodně myslim i přes pracovní týden, dokonce se mi stalo, že jsem si dala i v tydnu a nešla do práce, ale zvládla jsem se omluvit. Trochu se bojim, kam to vede. Léčit se nechci, nechci být zavřená. Ráda bych si o tom s nekym promluvila. Můžete mi prosim poradit kam jit?
Děkuji za odpoved. Julie xxxxxxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Julie, dobrý den.
Vaše příjmení jsem záměrně umazala, naše poradna zachovává anonymitu všech pisatelů.
Je dobře, že píšete. Zřejmě pociťujete, že po tříletém užívání o víkendech Vám pervitin trochu přerůstá přes hlavu a asi se obáváte, že byste tímto životním stylem mohla ztratit důležité aspekty Vašeho života (práce, zájmy, možná i vztahy atd.)...
Závislost je mnohdy plíživá. Pár let se Vám podařilo konzumovat pervitin víkendově, ale jak sama uvádíte, párkrát se Vám stalo, že jste nešla kvůli tomu do zaměstnání. I přesto, že to prozatím průšvih nebyl (omluvila jste se), neznamená, že to průšvih být nemůže. Tímto způsobem víkendové užívání pervitinu pohltilo nemálo osob. Bylo fajn tomu včas předejít.
Neměla byste chuť osobně zajít do nějakého zařízení a vše co se toho týče více a podrobněji probrat?
Zdá se mi to v tuto chvíli jako nejrozumnější řešení co můžete pro sebe udělat. Ráda Vám poskytnu vhodné kontakty, pokud nám napíšete, jaká města máte v dobré dostupnosti. Poradenské služby jsou nezávazné, bezplatné a mohou být i zcela anonymní.
Tak to zvažte, když tak se ještě ozvěte. Můžete využít i skrytou poznámku, ta není součástí veřejné části webu, nikdo ji tedy neuvidí.
Mějte se zatím hezky, MK