psychicka porucha?
Rerezka007
Dobry den, brala jsem prevazne pervitin cca rok a pul - vikendy, obcas i v tydnu. Pres dva roky jsem kazdy den hulila marihuanu.Do toho ruzne prasky ( neurol atd.) , extaze.Obcas se zhulim , ale od tvrdych drog jsem cista uz 7 mesicu.
Od te doby co jsem nechala pervitinu mam hrozne spatne myslenky, uzkosti,nemohu usinat, sebevrazedne sklony,jsem precitlivela,haldy. Rozhodi me kazda malickost , ktery bych se jeste nedavno zasmala , ted brecim. Neprijdu si vubec jako ja driv, me chovani je uplne jiny. Mohlo mi to zpusobit nejakou poruchu v mozku?

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
To, co s Vámi konzumace pervitinu, léků a dalších látek v minulosti + současné občasné užívání THC udělalo, bohužel nepoznáme přes internet a bez osobního kontaktu. Bylo by rozumné obrátit se na nějakého lékaře/adiktologa, nechat se vyšetřit a vše více a podrobněji zkonzultovat. Byla jste někde?
Je skvělé, že se Vám podařilo na 7měsíců pervitin vypustit. Léčba závislosti je běh na dlouhou trať, je třeba trpělivosti a nejlépe abstinovat od všeho. Užívat drogy je vždy do organismu (ale i do psychiky) nepřirozený zásah. Nějakou dobu trvá, než se organismus včetně psychiky dostanou zase do své rovnováhy. Pokud máte sklony k psychickým rozladám, tak konzumace trávy (ale i alkoholu) tomu moc nepřidá a může psychické problémy prohloubit.
Víte kam případně zajít?
Pokud jste z Prahy, můžete se obrátit na naše ambulantní zařízení v centru a o ovšem co je třeba, si popovídat. Čím dříve, tím lépe.
Zde kontakt + další info:
Adiktologická ambulance, SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
mapa
E-maily:
klinika@sananim.cz (amb. léčba)
case@sananim.cz (casemanagement)
Telefon:
724 521 913 (amb. léčba)
727 941 710 (casemanagement)
Pokud se nedovoláte, prosíme o zaslání SMS a trpělivost. Ozýváme se hned, jak je to možné. Děkujeme za pochopení!
Kdy máme otevřeno?
Ambulantní forma:
Pondělí: 12-20
Úterý: 9-13
Středa: 9-17
Objednání na konzultace je možné i mimo uvedené otvírací hodiny ambulance.
Terénní forma:
Úterý: 12-17
Čtvrtek: 9-17
Pátek: 9-17
http://www.sananim.cz/adiktologicka-ambulance.html
http://www.sananim.cz/adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-a-dospele/co-nabizime.html
http://www.sananim.cz/adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-a-dospele/komu-je-aa-urcena.html
http://www.sananim.cz/adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-a-dospele/nase-cile.html
http://www.sananim.cz/adiktologicka-ambulance-pro-mladistve-a-dospele/prijem-klientu.html
Pročtěte si informace v odkazech, pokud něco nebude jasné, budete se potřebovat doptat, neváhejte se kdykoliv ozvat znovu. Budu ráda, když dáte vědět, jak jste se rozhodla a jak se Vám daří.
Přeji dostatek motivace a hodně sil!
S pozdravem, MK