Detox od Tramalu
Dáša
Zdravím a moc děkuji za vaši odpověď. Bydlím v Praze a částečně v Mladé Boleslavi. Nevím jestli je možné nastoupit detox přímo u vás,oč bych měla velký zájem.Moje situace se mi zdálá neřešitelná,když jsem si kapky vzala bylo mě líp,nejen fyzicky ,ale pomáhal mi i psychicky. Vím ,že je to cesta do pekel,a jsem vám vděčná za nabízenou radu a pomoc. Za poslední 4 dny mě 3x odvezla záchranka na neurologii s migrénou,zvracením ,třesem,zimnicí. Po infuzi se mi ulevilo,ale není to řešení.Za každou vaši odpověď jsem vám vděčná. Dáša

Odpověděl: Veronika Pavlíková
Dobrý den,
v tom případě Vám doporučuji detox v PN Kosmonosy. Zde je detox tzv. "režimový", co znamená, že na oddělení jsou aktivity - komunity, skupina, máte možnost i chodit do dílen, muzikoterapii. Na oddělení se Vám bude věnovat adiktolog, psycholog a lékař. S vysazováním tramalu mají na detoxu hodně zkušeností, věřím, že by Vám pomohli.
tel.: 326 715 955 (Bc. Břoušková, MUDr. Rambousek) - v pracovné dny, po sedmé hodině ráno
Zavolejte a objednejte se, doufám, že nebude dlouhá čekací doba a že se Vám povede zbavit se Tramalu.
S pozdravem,
VP