MDMA
Fanous
Dobrý den pane Chudomel,
Děkuji za odpověď. Musím říct, že dnes už mi je lépe. V noci jsem se sice párkrát vzbudil, ale ty nepříjemné škubance se neobjevily a zatím ani nezvracím. Mám tak maximálně špatnou náladu a občasné návaly a jakoby i "nájezdy" a takový drobný zmatek v hlavě nebo nevím jak to popsat. Teď jsem si měřil tlak a v normálu, akorát jsem měl 60 tepů. Snad mám tedy nejhorší za sebou. Ty moje momentální stavy jsou jen formou nějakého dojezdu a za pár dní bych mohl být v pořádku? Nebo se může stá, že dojde k trvalému poškození mozku?

Odpověděl: Jakub Chudomel
Zdravím vás Fanouši,
díky za dobrou zprávu o vaší situaci. Je to až fascinující, jakou odolnost má zdravý lidský organismus. To je dobrá zpráva pro vás. Ale neprovokoval bych to věčně...
Ve vašem popisu vnímám postupný úzdravný trend. To je dobré. Pár dnů to asi trvat bude, než li se budete cítit zcela ready. A nemyslím si, že byste měl mít trvalé poškození mozku. To by již nyní naznačovaly patrné komlikace, které nepopisujete. Ale co není dnes, může být příště. Nebo něco změníte a bude se k sobě chovat ohleduplněji.
Kdybyste potřeboval, kdykoliv napište.
Hodně štastných dní J.Chudomel