Jak na to?
Denča
Dobrý večer. Asi už tak pozde neodpovídáte, nevadí, chtěla jsem se zeptat jak to chodí ve stacionáři a jak se tam dostanu. Děkuju. Denisa L.xxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Deniso, dobrý den.
Odpovídáme hned, jak je to možné.
Pokud máte na mysli náš Denní stacionář SANANIM, tak v následujících odkazech máte veškeré potřebné informace:
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst).html
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/nase-cile.html
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/komu-je-dst-urcen.html
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/co-nabizime.html
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/principy-prace.html
http://www.sananim.cz/denni-stacionar-(dst)/prijem-klientu.html
Podmínky pro přijetí do péče Denního stacionáře:
věk nad 16 let
problémy s užíváním návykových látek
chuť změnit svou situaci a pokusit se pro to něco udělat
Pro navázání kontaktu s námi nepotřebujete žádné doporučení.
Nejjednodušší způsob je přijít na motivační skupinu, která se koná každé úterý a čtvrtek od 10.30 do 12.00 a na kterou se nemusíte objednávat.
Nejde o klasickou skupinovou terapii, jak ji možná znáte, je to spíš čas a místo, kde můžeme v klidu společně mluvit o tom, jak se vám daří a co dělat dál. Doporučíme vám, jaká léčba či pomoc je pro vás nejvhodnější apod.
Pro ty, kteří se rozhodnou absolvovat léčbu v denním programu stacionáře, je motivační skupina jakousi vstupní branou.
Pokud je pro vás příliš těžké přijít na motivační skupinu, můžete si telefonicky domluvit individuální konzultaci.
Pravidla účasti na motivační skupině:
žádné násilí
včasný příchod
přijďte střízliví - to znamená ne „sjetí"
nedomlouvejte si zde žádné obchody
důvěrnost
Zdali jste myslela jiné zařízení, tak prosím upřesněte jaké. Kdyby cokoliv nebylo jasné, potřebovala jste se doptat, klidně se ještě ozvěte.
Vaše příjmení jsem záměrně umazala, snažíme se zachovávat anonymitu všem pisatelům.
Mějte se hezky, MK