Pervitin a spánek
Sick
Dobrý den, po asi týdenním tahu s občasným krátkodobým spánkem (pervitin) na mě přišel dojezd, tudíž obrovská potřeba spánku, ten spánek ale nebyl takový na jaký jsem zvyklý (ani na dojezdu). Průběh: lehl jsem si a zavřel oči, asi po pěti vteřinách jsem cítil že se nedokážu hýbat a při jakémkoliv pokusu mi začaly vibrovat části těla kterýma jsem chtěl hýbat (jakoby mravenčení), následně jsem se posadil a podíval se na svou kočku co po mě začala, ač to zní neuvěřitelně, křičet, hlasitěji a hlasitěji, pak už jsem jen otevřel oči zpět v ležící poloze, při dalším pokusu to bylo ihned, 5 vteřin, snad ani ne, a začal jsem slýchat hlasy mé matky a nějakého davu lidí, byla to celá má rodina co přišla něco oslavovat, najednou jsem se zase probudil v leže, jen problém byl v tom že já se necítil jako ve snu, jako bych ani neusl, jako bych jen zavřel oči a hned vztanul a už byl v tom "snu" a pak se jen probudil. V dalším pokusu jsem zase slyšel matku, při urychleném pokusu o pohyb jsem sebou prudce škubl a byl jsem ihned normálně přítomný. Souhrn: při pokusu o spánek "tranz, paralýza" doprovázena až moc živými halucinacemi. V průběhu toho jsem STÁLE LEŽEL SE ZAVŘENÝMA OČIMA. Díky za odpověd.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
To co ve svém příspěvku popisujete, je celkem běžný jev pro uživatele pervitinu. Zvláště, pokud se ,,jízda" protáhla na 10dní. Mravenčení, škuby, ale i hlasy, bludy...
Také je dost možné, že jste se dostal na počátek toxické psychózy. Ta také nebývá pro konzumenty stimulačních látek něco neobvyklého (hlasy a halucinace by tomu nasvědčovali), ale těžko dělat objektivní závěry touto cestou přes internet bez osobní konzultace se specializovaným lékařem.
Váš organismus byl zcela evidentně značně vyčerpán. Je třeba doplnit vitamíny a určitě také minerály (kolega lékař vždy doporučuje MAGNE B6), udržovat pitný režim - ne alko, ne cocu, ne kávu a ne energydrinky. Nevím, jak jste na tom s konzumací THC, bylo by rozumné na nějakou dobu (alespoň po dobu než se budete cítit standartně) udržet abstinenci od všeho, co nějakým způsobem ovlivňuje vědomí. Je zapotřebí, aby se organismus, stejně tak psychika opět dostali do své rovnováhy. Snažte se vyváženě stravovat, pijte dostatek vody. Můžete zkusit popíjet bylinný čaj z meduňky, ta působí sedativně.
Pokud by se Váš stav v následujících dnech nelepšil nebo naopak zhoršoval, pak by bylo na místě, aby Vás viděl někdo znalý, nejlépe psychiatr/adiktolog. Kontakty Vám případně můžeme napsat, postačí v případě potřeby uvést, jaká města máte dobře dostupná.
Přeji, ať je Vám celkově brzy lépe.
S pozdravem, MK