Deprese po koksu 3
Petr23let
Děkuji za odpověď.
Rozhodl jsem se ještě pár dní počkat jestli se to nezlepší a kdyžtak vyhledám odbornou pomoc.
Neměli byste nějaký kontakt do Břeclavi? bylo by to pro mě výhodnější než jezdit do Brna. Děkuji

Odpověděl: Amrit Sen
Petře, zdravím Vás.
v Břeclavi, bohužel není adiktologická ambulance. Ta je až v Havlíčkově Brodě, což je pro Vás nejspíš ještě komplikovanější. Břeclav má kvalitní Kontaktní centrum, kam se můžete bez problémů objednat na konzultaci. Není vyloučeno, že má v týmu psychiatra - adiktologa. Pravděpodobnější však bude, že spolupracuje s externím specialistou, se kterým Vám mohou zprostředkovat kontakt a konzultaci:
Kontaktní centrum s terénním programem Oblastní charity Břeclav
Stromořadní 8
690 02 Břeclav
Telefon: +420 519 322 842
Mobil: +420 775 950 094
Web: http://www.charitabreclav.cz/kacko/
http://www.charitabreclav.cz/kacko/kc.html
Služby jsou bezplatné a mohou být poskytnuty i zcela anonymně.
Pár dní počkat, nebude od věci, pokud neprožíváte trýzeň.
V opačném případě využijte kontaktu, který jsem Vám poslal, zavolejte do Podaných rukou v Brně, objednejte se k ambulantnímu psychiatrovi - adiktologovi, na co nejbližší termín:
Psychiatrická AT ordinace Podané ruce
Hapalova 22
621 00 Brno
Telefon: +420 541 226 070
E-mail: psychiatricka.ambulance@podaneruce.cz
Vedoucí:
MUDr. Ronald Marek
Mobil: +420 777 916 263
Web: http://www.podaneruce.cz/programy-a-pece/psychiatricka-at-ordinace/ Otevřít odkaz v novém okně
Přeji Vám vše dobré, držím palce,
Amrit Sen.