Tlak ve srdci po užítí marihuany
DkT
Dobrý den, včera jsem poprvé si dal pořádnou lampu a přehnal jsem to. Začal jsem cítit silné pulzování čelisti, pocit jakoby mi někdo dal těžkou helmu na mozek, začalo mít bušit hrozně silně srdce, návaly tepla v různých oblastech těla, periferní halucinace, nemohl pořádně chodit, jelikož mě po chvíli začalo hrozně píchat v boku. Cítil jsem tlak v srdci. Na konec to vyvrcholilo a měl chvílí pocit, že zemřu. No za 3,5h mi bylo zase dobře. Jenže dneska mám pořád tlak ve srdci a dokážu se lehce znervóznit. Pocity tlaku přestávají jen, když jsem něčím pohodovým rozptýlen. Když jsi vzpomenu na včerejšech, tak mi sesílí tlak v srdci + jsem hrozně nervózní. Prosím o radu, děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Zřejmě jste to s konzumací ,,trochu přehnal"...
Doporučuji odvést svou pozornost jinam, zabavil se nějakou činností, co s konzumací vůbec nesouvisí. Sám jste zmínil, že Vám na chvíli vždy pomůže, když myslíte na něco jiného.
Rozhodně nic nekonzumujte, alespoň do doby, než se zase budete cítit standartně. Vyhněte se i pití alkoholu, ale raději i kávě, cole a energydrinkům. Můžete zkusit popíjet bylinný čaj z meduňky, ta působí sedativně. Je třeba, aby se organismus, ale i psychika dostali zase do své rovnováhy.
Kdyby se i po pár dnech Váš stav nelepšil nebo dokonce snad horšil, pak bych se nevyhýbala odborné pomoci.
V případě potřeby ještě napište.
Přeji, ať je brzy lépe.
S pozdravem, MK