Ošetření
Danča
Ahoj, kde se můzu nechat ošetřit? Mám děsivou bouli na ruce, jsem uživatelka perniku-asi 10 roků. Nechce se mi jit k mojemu obvoďákovi. Díkes Danča

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět Vás zdravím, Dančo.
Zřejmě nedopatřením jste zadala totožný dotaz dvakrát. Před momentem jsem zcela totožný dotaz odpověděla, pro jistotu odpověď kopíruji i sem.
Mějte se fajn, MK
Kopie:
Pokud máte na ruce bouli, je rozumné někam zajít. Chápu, že se Vám k Vašemu obvodnímu lékaři nechce...
Netuším, kde žijete, proto nevím kam Vás vhodně nasměrovat.
Skoro ve všech větších městech jsou pro uživatele drog k dispozici Kontaktní centra (tvz. Káčka), která ve svých službách nabízí mimo jiné i základní ošetření. Nebylo by tedy od věci, pokud nechcete vyhledat běžnou lékařskou pomoc, abyste se na jakékoliv nejbližší Káčko obrátila.
Seznam pracovišť naleznete v databázi, zde: www.drogy-info.cz - je třeba zadat rubrika Mapa pomoci, po té kraj, okres, město a druh (v tomto případě Kontaktní centrum). Nebo můžete napsat znovu, uvést o jaká města by šlo a my se pokusíme Vás co nejvhodněji nasměrovat.
Určitě řešení neodkládejte, jde o zdraví.
Mějte se hezky, MK