???piko??
wcx
Cau.Letos je me uzivani pervitinu plnolete cili 18ti lete a jiz delsi dobu vic a vic uvazuji o nebrani(fetacky duchod)!Testoval sem se celkove a pripravoval,ale asi ne moc dobre.Kdyz sem prestal behem kratke doby cca tyden nastala situace a ta me vedla k opetovnemu uziti.Lidem s timto spolecnym sem zdatne odolaval,ale...Cekal sem i poďoru od pritelkyne,lec marne..Odhodlani i vuli predpokladam mam,ale jak se z kruhu vymotam..??

Odpověděl: Markéta Kordová
Honzo, dobrý den.
Jestli jsem to správně pochopila, jste dlouholetý uživatel pervitinu, máte chuť přestat a nedaří se to (?).
Doporučuji obrátit se na nejbližší Kontaktní centrum pro uživatele drog (bývají skoro ve všech větších městech) - Káčka poskytují nezávazné, bezplatné a možno i anonymní služby včetně poradenských. Můžete v osobním kontaktu více probrat Vaši situaci, to co se Vám nedaří a to jak byste si to do budoucna představoval. Netuším, zda jste uvažoval o detoxu a léčbě, pokud ano, pomohli by Vám tam vše zprostředkovat.
Víte kam si u Vás zajít? Pokud ne, napište znovu a uveďte, jaká města máte poblíž, obratem Vám pošleme kontakty.
V případě, že žijete v Praze, můžete zajít přímo do našeho K-centra, zde kontakt:
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
mapa
Telefon: 283 872 186
Email: kacko@sananim.cz
Provozní doba K-centra:
Pondělí: 13.00 - 20.00
Úterý: 9.00 - 20.00
Středa: 9.00 - 20.00
Čtvrtek: 9.00 - 20.00
Pátek: 9.00 - 20.00
Víkendy a svátky: 13.00 - 20.00
Podrobněji se dočtete zde:
http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Mějte se zatím hezky, v případě potřeby můžete napsat kdykoliv znovu.
S pozdravem, MK