Rakce na pervitin
Nemocneyy
Nedavno sem do toho mužů rict že spadl a dlouho v tom nejedu.. nějaký cas už ale beru (nosem) a tělo asi začíná regovat.
Ze strany na krku pod kůží se mi udělala boulička, a myslím ze nejde o podkozni bulku (liptom).. i když se to podobá. "Válcovitá kulička" ale tahle je o poznání tvrdší, je jakože přirostlá ke krku ale ke kůži ne. Při zatlaceni bolí. Nevím co s tím..
Je obdivuhodný co tady pro lidi děláte.
Moc děkuji za váš strávený čas

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Bohužel, tímto způsobem přes internet nepoznáme, zda Vaše současné zdravotní potíže mají nějakou souvislost s užitím pervitinu, nebo zda se jedná o něco co s braním vůbec třeba i nesouvisí. Nelze objektivně vyhodnotit zdravotní stav a určit jasnou příčinu, aniž by Vás nevyšetřil lékař.
Možná může mít konzumace pervitinu vliv na Váš současný zdravotní stav, ale také je možné, že byste tyto potíže měl, i kdybyste pervitin neužil, těžko říct. Obávám se, že na tuto otázku by Vám nejzodpovědněji mohl odpovědět pouze lékař na základě vyšetření.
Pokud se Vám nechce k lékaři, zajděte alespoň do nejbližšího Kontaktního centra pro uživatele drog, většinou tam pracuje i zdravotnický personál. Bylo by rozumné, aby se na to někdo mrknul.
Netuším, odkud jste, pokud z Prahy můžete zajít k nám do Káčka, zde kontakt: http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html.
Přeji, ať to není nic vážného.
Díky za Vaše ocenění, to potěší!
S pozdravem, MK