Marihuana a počasí
Mariel
Hulim marihuanu obráceným způsobem než běžný uživatel a umím jí modifikovat,dle vlastností,které se dobře působí v počasí. Chápu že když se zhulim,je vše opravdu lepší,ale ne vždy to musí být pouze dojem...Poslední moje známá aktivita byla: 3.března - 11.března aktivního užívání,dále od 13.března (nehulim)se vliv počasí zhoršuje a řekl bych že dramaticky.Problém je,že mám zájem uskutečnit průzkum,výzkum na této informaci ve spolupráci s legislativou,jež by dohlížela na jev současnosti vyvíjejícího se počasí do budoucna a poskytovala by tak i marihuanu,jenže legislativa o tom nechce slyšet ani slovo,protože to je proti zákonu.Zkušenosti mám mnoha leté a zdravotní stav výborný,kdyby spolupráce byla by platná,bude počasí ideální každý den jako minulý rok.Pokud spolupráce nebude..obávám se že do tří měsíců bude zde v našich podnebných podmínkách velmi špatně.

Odpověděl: Amrit Sen
Marieli, zdravím Vás,
díky za důvěru. Jestli se nepletu, psal jste nám už minulosti a na Váš dotaz odpovídal kolega terapeut a farmakolog, Dr. Oktábec.
Netuším, jestli jste vzal jeho doporučení vážně, ani jestli jste, kromě farmakoterapie, aktivní i v psychoterapeutickém procesu, bez kterého se pro dosažení úzdravy, rozhodně neobejdete.
Nerozumím ani tomu, co znamená "Hulim marihuanu obráceným způsobem než běžný uživatel a umím jí modifikovat". Nezlobte se, ale zní to dost záhadně.
Další věc, že užívání marihuany při Vašem psychickém onemocnění je cestou do pekel, kdy se naděje na úzdravu minimalizuje a tenčí, ať už psychiatrické léky užíváte, či ne. To nehovořím o možných nežádoucích interakcích...
Sečteno, podtrženo, pokud budete v užívání marihuany a THC v jakékoli podobě, případně dalších psychtropních látek, z nichž jsou pro Vás, včetně THC, nejrizikovější zejména halucinogeny a psychostimulanty, pokračovat, definitivně se zblázníte, možná bez výhledu úzdravy i pokud byste následně po zbytek života žádné drogy neužil.
Navrhuji Vám tedy, navštívit nejbližšího specialistu, psychiatra - adiktologa a o všem s ním, nejen ohledně Vašich zkušeností z "propojenosti" marihuany a počasí, respektive Vašeho užívání THC a jeho vlivu na atmosferické podmínky, promluvil.
Jsem si jist, že Vám vyjde vstříc a na spolupráci se v případě Vašeho zájmu domluvíte.
Pokud si nejste jistý a trápí Vás nedůvěra, můžeme Vám poslat kontakty na spolehlivé, na slovo vzaté odborníky, kteří Vám pomohou, poradí a podpoří Vás, s respektem k Vaší případné zakázce. Bezplatně, budete li si přát, i anonymně.
Pokud jste z Prahy, nebo okolí, domluvte si telefonicky co nejbližší termín schůzky v některém z našich specializovaných zařízení. Může jít o zcela nezávazný, orientační pohovor, získáte podporu a pochopení. Nikdo Vás nebude k ničemu přemlouvat, natož do čehokoli, případná zakázka bude jen a pouze na Vás:
Specializované ambulantní služby CADAS SANANIM
Žitná 51
110 00 Praha 1
Mobil: +420 603 831 815
E-mail: cadas@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/specializovane-ambulantni-sluzby-cadas.html
Adiktologická ambulance (AA) SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
Telefon: +420 724 521 913
E-mail: klinika@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/adiktologicka-ambulance.html
Pokud se nedovoláte, pošlete SMS, prosíme o trpělivost. Ozveme se Vám hned, jak to bude možné. Děkujeme za pochopení!
Každou středu od 13 do 17 hodin ordinuje velmi zkušený psychiatr - adiktolog také v našem kontaktním centru. I k němu je však nutné se předem telefonicky objednat a domluvit na konkrétním čase, termínu schůzky. O výzkumu, který navrhujete, si s Vámi rád promluví a vyjde Vám vstříc:
Kontaktní centrum (KC) SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
Telefon: +420 283 872 186
Mobil: +420 605 240 501
Oba telefony fungují zároveň i jako poradenské linky.
E-mail: kacko@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).html
Když napíšete, ve které, nebo poblíž kterého většího města, kromě Prahy bydlíte, rádi Vám kontakty na odborníky pro Vás, i k Vašim tématům, obratem pošleme. Citlivější údaje můžete uvést ve skryté poznámce, nebo budete li si přát, nezveřejníme naši vzájemnou komunikaci vůbec. Pošleme kód, po jehož vložení na patřičné místo úvodní stránky poradny, se Váš dotaz i naše odpověď, ukáže jen a pouze Vám.
Jak můžete, podle oblasti a typu služby, vyhledat kontakty na odborníky, služby a zařízení na území ČR vyhledat sám, se dozvíte na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Je fajn, že máte starost o spolubčany, veřejnost, lidstvo. Udělejte ale něco užitečného nejen pro nás, ale i pro sebe.
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jestli Vám byla odpověď užitečná.
Přeji hodně štěstí, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.