pervitin
Mysh
Dobry den, mel bych dotaz. Cas od casu beru nitrozilne pervitin, nejsou to zadne prehnane davky a ani necitim zavislost... O to ale nejde. Vzdy pri "dojezdu" citim zvetseni jater, ktere jsou pri doteku nekdy az bolestive. To ale max. do 12 hodin zmizi. Ptal jsem se ostatnich a nikdo podobne problemy nema. V detstvi jsem prodelal celkem tezkou infekcni mononukleozu, tak je mozne ze jatra zustala poskozena nebo se s tim hur "vyrovnavaji" ?Je take mozne ze pervitin neni cisty a obsahuje nejake jine latky ktere takto negativne pusobi? Dekuji moc....

Odpověděl: Jakub Minařík
Vaše játra se stěžují na neslušné zacházení. Je dobře, že jim nasloucháte, zbývá jen se podle toho zachovat.
Ta bolest, kterou pociťujete, pochází z napětí jaterního pouzdra, protože se játra trochu zvětší (otok). Pravděpodobně vaše játra nejsou skutečně v nejlepší kondici. Možná jste už měl už taky něco jiného než jen infekční mononukleosu. Doporučoval bych vám navštívit hepatologa (doktor na játra), nechat se vyšetřit s tím že občas berete drogy. Injekčně.
P.s. Víte co se s vámi stane, když játra vypnou?