Stimulant
Hanz
Dobrý den rád bych se zeptal zkušených chtěl bych zkusit nějaký stimulant nejbližší k pervitinu a na internetu je toho moc a já nechci udělat chybu. Je to 4-MEC 3-MEC MDMA ATD:... NA DĚKUJI

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Obávám se, že s tím Vám asi moc neporadíme. Váš dotaz je spíš na nějaké fórum (na netu je jich plno) drogových nadšenců. Tato Drogová poradna má trochu jiné poslání a význam, snad chápete.
Jen bych ráda upozornila (zda jsem to tedy správně pochopila), pokud se chystáte na nákup drog přes internet (ale i jinak), může se Vám stát, že zakoupíte zcela jinou látku (nebo látku s nějakou další příměsí), která v samotném výsledku může organismu, stejně tak psychice velmi uškodit, leckdy ve výsledku více než droga samotná. Není neobvyklé, že u distribuovaných drog se tomu tak děje (větší objem, větší zisk).
Buďte opatrný.
S pozdravem, MK