Pervitin
Jebec
Dobri večer prosivas v sobotu sem si dal pervitin s žilou a ve čtvrtek mám jít na testování s moče jinak to neberu asi tři mnesice ale nechal sem se unes prosím budu pozitivní jemi 23 led vážím 55 kg a spalování mám bohode dik

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Přesně Vám to říct neumíme, bohužel. Jde vždy o velmi individuální záležitost, která souvisí s frekvencí předešlé konzumace, s kvalitou konkrétní konzumované látky a se schopností organismu, jak se s procesem odbourání vypořádá. Proto nelze předem určit, kdo kdy bude již zcela beze stop. K dispozici máme pouze údaje, které jsou údaje orientační, berte to prosím tak...
Pervitin
detekce moč = 3 až 21 dní (při ,,občasné" konzumaci cca do týdne)
detekce krev = 1 až 3 dny
detekce sliny = totožná jako u krve
Netuším, kdo a proč Vás bude testovat, ani jakou metodou. Můžete si zakoupit v lékárně volně prodejný orientační test a sám otestovat, abyste věděl, jak si vedete.
Pro příště bych doporučila ,,neunášet se", po třech měsících je to opravdu škoda. Kdybyste měl chuť, můžete si nechat s abstinencí pomoci, s terapeutickou podporou to jde mnohem lépe. Dostal byste své nutkání pod kontrolu a možná byl celkově spokojenější. V případě zájmu Vám můžeme doporučit nějaké zařízení, kde by Vám pomohli, když tak se ještě ozvěte.
Mějte se hezky.
S pozdravem, MK