Thc v moči NUTNE
Jednorozec
Muzu mit dotaz zahulila sem si dneska 9.2 a mam testy na thc 21.2
Mela sem ctvrt brka ani ne budu je mit pozitivni?
A co muzu delat proto aby byli negativni??

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Neexistuje žádný spolehlivý způsob, jak zázračně a rychle dostat THC z organismu. Jediný zaručený recept je neužívat.
Pokud se budete snažit pravidelně zvyšovat fyzickou aktivitu, při které dochází k rychlejšímu odbourávání tuků a s nimi i metabolitů THC, případně sauna a pití čistících čajů, může se tento proces mírně urychlit. Ale opravdu jen mírně. Zásadní pro detoxifikaci stále platí úplná abstinence.
Pokud jste marihuanu jednorázově užila včera a jdete na testy za 11 dní, netroufám si odhadnout, jak na tom budete, je to velmi individuální (záleží na intenzitě předešlé konzumace, na kvalitě konkrétní užité drogy a na schopnosti organismu, jak se s procesem odbourání vypořádá)...
Doby prokazatelnosti z tělních tekutin u THC se pohybují v těchto přibližných obdobích:
moč: 1 až 30 dní (lze i déle u každodenních uživatelů, při konzumaci ,,občas" do 14 dní)
krev: do 14 dní (při občasném užití cca týden)
detekce sliny = jako u krve
Pro jistotu a Váš klid si můžete na své náklady zakoupit volně prodejný test, v lékárnách jsou běžně k dostání a sama se v domácích podmínkách otestovat.
Konzumace marihuany sebou nenese pouze rizika pozitivních testů, ale i mnohá další stejně jako všechny nelegální drogy, tudíž doporučuji zvýšenou opatrnost.
Mějte se zatím hezky, v případě potřeby napište znovu.
S pozdravem, MK