Obavy
Selka
Dobrý den.Obracím se ještě jednou Jestli jsem to pochopila jestli konopí ktere susim obsahuje je THC muže skodi.Manděl nemůže zničeho nic najednou pořádného chodit ,jestli tonemůže nějak souviset a me už taky není fyzicky moc dobře. Ale u me to muzou to byt i nervy.Popřípadě kam se mam s problémem obrátit. Dekují.

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den
díky za doplňující dotaz.
Manžela určitě pošlete k lékaři, aby se něho podíval. Jestli se jeho schopnost chůze zhoršuje, určitě je třeba provézt lékařská vyšetření. Nejsem lékař, ale domnívám se, že na toto konopí vliv mít nemůže. Stejně tak i u vás - jestli vám není dobře, jestli se váš zdravotní stav zhoršuje, tak neváhejte a zajděte k lékaři. Vezme vám krev, vyšetří, zná váš zdravotní stav a tuší, na co se zaměřit.
To je určitě to nejrozumnější, co můžete udělat. Obraťte se na svého lékaře. Příčin může být celá řada a většina ani nemusí souviset s konopím.
A dejte vědět, že jste tam oba byli, ať o vás nemusím mít starost.
J.Chudomel