Je to pravda?
Zvědavec
Slyšel sem že komunita Ňemcice jsou nejleoší je to pravda? Taky mi zajímá jestli ten film pravidla lzi se faktstalo je to pravda? A je pravda ze kazdej kdo tam dojede se lecit je hozeny do rybnika? I v zime?? Chtel byxh se lecit. Ale nevim estli tohle zvladnu myslim ze ne je to husty! Je ti vsechno oravda?
Alex

Odpověděl: Jakub Chudomel
Zdravím vás Zvědavče Alexi z Němčic,
díky za otázku.
Nejdříve trochu zeměpisu. Němčická komunita byla založena v Němčicích mezi Volyní a Strakonicema, kde fungovala 21 let. Před pár lety jsme se však přestěhovali do vlastního objektu a jsme v Heřmani u Písku. Stále se jmenujeme Terapeutická komunita Němčice, jenom již nejsme v Němčicích, ale v Heřmani u Písku, tedy na půl cestě mezi Putimí a Protivínem.
K vašim dotazům - do rybníka nikdo vhozen není, každý tam vleze sám. K dnešnímu dni tento očistný rituál podstoupil každý klient i zaměstnanec komunity a všichni s radostí a ve zdraví. Nemusíte mít obavy, zvládnete to, stejně tak jako mi všichni ostatní.
Film "Pravidla lži" se skutečně u nás, ještě v původních Němčicích, natáčel. Jde o běžný celovečerák, který jen využil prostředí a procesy komunity a skupinové psychoterapie. Příběh je zcela smyšlený a ani trochu se nezakládá na skutečnostech. Vymysleli si ho autoři filmového scénáře.
Zda je naše komunita nejlepší si netroufám tvrdit. Občas to někdy slyším a nebráním se tomu. Pokud ale znám i ostatní komunity v ČR, jsou až na výjimky zcela bezvadné. Pravdou je, že jsme byli první, jsme tudíž nejstarší a snažíme se být vždy o krok napřed.
Nastoupit k nám do komunity je super nápad. Pojďte... Nástup si musíte vyjednat v pražském K-centru. Sídlí na Smíchově, v ulici Na Skalce. Koordinaci nástupů k nám tam má na starosti Eva Nezdarová - tel: +420 607 082 095 (v pracovní dny), e-mail: nezdarova@sananim.cz
Další informace a kontakty nejdete i tady - http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-nemcice-(tkn)/prijem-klientu.html
Mějte se hezky J.Chudomel