Už jsem opravdu těžká feťačka
4týdnybezUŽNE
Psala jsem Vám v dubnu, že jsem přestala. Není to pravda UŽ, zase jsem začala a tentokrát přímo do žíly, protože mi to šňupání odrovnalo nos. Na léčení jít nemohu, musím to vyřešit sama, ještě nevím jak. Chci se zeptat, zda je nebezpečná nitrožilní aplikace Kalicoru (piracetam). Vysypu to z tobolky, nahřeju, rozpustím a píchnu, někdy i 2-3 dávky. Snižuje to trošku absťák na jazyku. Chci se ještě zeptat, proč mi stále praskají žíly, mám celkem praxi v píchání, používám inzulínku a stále se mi dělají velmi bolestivé a velké modřiny. Nemůžu se jít léčit, protože mám dost dobrou práci a to by se neutajilo. Nevím, jestli to sama zvládnu, mám teď těch problémů hodně, mám dítě, ale nějak mi to nejde ani kvůli něho. A to ho miluji nejvíc na celém světě. Tak mi, prosím, poraďte něćo, co se dá zrealizovat bez pobytu v PL. Děkuji

Odpověděl: Jakub Minařík
Neblbněte už. Pokud mohu soudit z vašeho dotazu, tak jste ve stavu, kdy jiná varianta než léčba prostě NEEXISTUJE. Možná se mýlím, ale to se mi stává zřídka. Pokud máte dítě, je možné se pokusit o léčbu v TK Karlov i s dítětem. Pokud budete mít zájem, tak kontakt je PhDr. Ilona Preslová, DS SANANIM, 02/80 31 30,
Pokud se týká toho Kalikoru, myslím, že to zatím nikdo neprozkoumal, takže jste pokusný králík. Kdybyste kvůlivá tomu měla nějaké vážné zdravotní obtíže, tak se ozvěte, abychom mohli varovat ostatní.
Doporučoval bych vám se o léčbu pokusit. Protože pokud se vám jedná o to dítě, tak pokud budete takhle pokračovat tak vám ho seberou. Takže pokud to chcete jinak, ...