Info
Janko
Dobrý deň prajem . Chcem sa spýtať .Bol som u kamaráta a popijali sme vodku.Nehulim už vyše dvoch rokov a kamarát si zapálil jointa.Nevedomky som si potiahol cez nos jeho šluk ale nie z hlboka ale bežným nádychom.Hneď som sa postavil a opustil izbu.chcem sa spýtať či môžem mať nejaký nález v moči.V práci mám akurát za týždeň drogové testy z moču.Ďakujem za info

Odpověděl: Amrit Sen
Janko, zdravím Vás, díky za důvěru.
Pokud už dva roky marihuanu nekouříte, ani jinak neužíváte drogy s obsahem THC, nebo další psychotropní látky, dal jste si jednoho "skorošluka" (jak vypadal, si zkouším představit), s největší pravděpodobností by Vám po týdnu pozitivní test vyjít neměl. Reaktivitu, pozitivitu testu, však úplně vyloučit nelze.
Nabízí se otázka, jestli k specifikům podniku, úřadu, organizace, kde pracujete, patří testování zaměstnanců, případně z jakého důvodu by měl zaměstnavatel testovat právě Vás.
Přítomnost THC se většinou, v závislosti na druhu testu, ale zejména na frekvenci užívání, množství a kvalitě drogy, také na metabolismu každého testovaného, detekuje zhruba v těchto časových úsecích:
Detekce z moči 1 - 30 dní, výjimečně déle, v závislosti na intenzitě předchozího užívání, při občasném užívání se testy negativizují cca do 14 dnů.
Detekce z krve do 14 dní, při občasném užívání se testy negativizují cca do 10 dnů.
Doba, po kterou lze THC zjistit ze slin a potu, je obdobná jako u testů ze vzorku krve.
Užitečné odkazy:
https://herb.co/marijuana/news/how-long-does-weed-stay-in-your-system-marijuana
http://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod/konopne-drogy.html
Nejsem si jist, jestli Vám to bude k něčemu dobré, ale máte možnost, koupit si v lékárně jednorázový jednoparametrový test na THC z moči, (marihuana, hašiš).
Test je cenově dostupný, cca od 2 do 4 €.
Pokud se rozhodnete otestovat, měl by Vás zajímat výsledek testu, provedený v co nekratší době před testováním zaměstnavatelem.
Na druhou stranu, pokud se otestujete ihned, může Vás, pravděpodobně negativní výsledek, uklidnit.
Tak, či tak, pokud by se měla podobná situace opakovat, dejte si větší pozor, ať se nemusíte nervovat.
Stačí takto?
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrný,
kdykoli napište, Amrit Sen.