Léčba mimo domov
Becanova
Dobrý den.
Dceři dětská lékařka zjistila z krve pervitin. Nejprve dcera zapirala pozdeji se priznala ze chtela zkusit. Pry se nemusim bát, ze z toho stejně nic nemá ze uz to brát nebude. Teď zhruba po měsíci jsem měla podezření a dcera mi odmítá dat moc. A v jejim telefonu (aniz by to vedela) jsem nasla zpravy s kamarádkou kde si pisi o tom jak berou dál aniz bych něco poznala. Jsem zoufalá. Nedokážu byt na ni tvrdá a ohlídat ji. Drogy si asi shání v době kdy jde do nebo ze školy. Uvazuji ji dát na nějaké léčení. Prosím poraďte mi.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Chápu Vaše znepokojení, není to snadná situace.
Naše organizace má svá zařízení především v Praze www.sananim.cz (včetně Poradny pro rodiče) + terapeutické komunity v jižních Čechách.
Netuším, co přesně myslíte ,,léčbu mimo domov"... zdali chcete problém řešit někde mimo Váš kraj?
Můžete se podívat na informace o naší terapeutické komunitě pro mladistvé, zde: http://www.sananim.cz/terapeuticka-komunita-karlov-(tkk)/lecba-mladistvych.html
Dle Vámi uvedeného regionu se můžete spojit s kolegy spřízněné organizace White Light1 http://www.wl1.cz/, která má působnost ve Vašem kraji. Nejen ambulanci, ale i terapeutickou komunitu. Můžete v osobním kontaktu probrat možnosti, pak se rozhodnout co a jak dál...
http://www.wl1.cz/alfront.html
http://www.wl1.cz/terapeuticka-komunita.html
Pročtěte info v odkazech, pokud se budete na něco potřebovat doptat, klidně ještě napište.
Mějte se zatím hezky, MK