toxická psychoza
arny
Dobrý den chtěla bych se zeptat,užívala sem pul roku nitrožilně pervitin ,ted sem nastoupila do práce kde se cítím dobře ale když sem doma oběvují se mi někdy příznaky halucinace ,bolest a tlak do hlavy ....chtěla bych se zeptat po jaké době příznaky zmizí,nebo jak tomu mohu předcházet ...Děkuji B

Odpověděl: Jakub Chudomel
Dobrý den Arny,
díky za dotaz.
Na základě velmi stručného popisu nevím, kde berete přesvědčení, že vaše potíže souvisí s užíváním pervitinu. Nicméně s vámi souhlasím v tom, že je dobré přijít věci na kloub. Obávám se, že to bez podrobnějšího vyšetření asi nepůjde.
Doporučuji vám stavit se u vašeho obvodního lékaře a nějaká vyšetření absolvovat. Jestli se vám k obvoďákovi nechce, můžete určitě využít lékaře v nějakém K-centru.
V Praze jej najdete například na Smíchově, v ulici Na Skalce - http://sananim.cz/kontaktni-centrum-(kc).htm. Nebo se zkuste stavit v Adiktologické ambulanci - více informací a kontakty naleznete zde:  http://sananim.cz/adiktologicka-ambulance.html.
Určitě někam zaskočte, abyste mohla vyloučit nějaké vážnější příčiny.
Gratuluji k abstinenci, jste dobrá.
J.Chudomel