Mr. Piece of sweet weed
Awhoo
Kourim marihuanu, obcas i hasis, celkem pravidelne.
Asi onera denne.
Obcas si i neco sem tam snupnu, ale to jen prilezitostne, spis to nosim u sebe, nez abych to bral, tak newjak mne to bavi mozna i vic newz to brani samotny xD
Nechodim do prace ani do skoly a mam se celkem fajn :)
Dotaz zni:
Myslite ze bych mel prestat a zacit misto weedu chodit do prace ???
Ja myslim ze ne, ale zajimal by mne nazor odbornika :) Co je pro mne podle vas lepsi ??? xD

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Na Vaši otázku jste si automaticky odpověděl sám. Rizika, která hrozí, při přechovávání drog předpokládám, znáte.
Také asi víte, co obnáší chodit do práce - vstát, dojít tam, trávit tam nějaký čas a vynaložit nějaké úsilí... Následuje pak finanční odměna, pro mnohé vnitřní náplň, uspokojení, pocit seberealizace...
Co je pro Vás lepší opravdu neumím odhadnout. Netuším, jak moc jste se současným stavem spokojený a jak je Vám v něm dobře. Jestli toužíte po změně a zda jste ochotný a schopný, pro to také něco udělat...
Netuším, jaké máte priority, cíle. Jaké jste měl sny a zda se Vám podařilo nebo nepodařilo je naplnit. To jsou otázky, na které byste si měl odpovědět především Vy sám. Chápu, že někdy je k odpovědím a sebepoznání delší cesta, možná v tuto chvíli sám tápete.
Tak mě tak napadá proč to nezkusit (práce, škola), třeba Vás to bude bavit...
Mějte se fajn.
MK