Droga v pití
Dominika
Dobrý den, v pátek jsem byla na maturitním plese, vypila jsem pouze 3 skleničky bílého vína (pila jsem alkohol po pul roce), tudíž jsem byla mírně opilá, ale pamatuji si vse. Od sobotního probuzení se mi strasne zvláštně motá hlava, cítím se strasne divne, nevim, jak to popsat. Jedine co me napadlo je, ze mi nekdo hodil nějakou drogu do pití a kvůli tomu se takto cítím. Je to možné? Zítra se chystám do lékárny koupit si test na drogy, abych byla klidnější.
děkuji moc za odpoved.

Odpověděl: Markéta Kordová
Dominiko, dobrý den.
Těžko, říct, přes internet to nepoznáme. Pokud jste konzumovala alkohol po delší době, může i ten mít vliv na Váš současný stav. Stejně tak je možné (bohužel, někdy se to stává), že někdo další nějakou drogu podá jiné osobě bez jejího vědomí. Neumíme to tímto způsobem objektivně vyhodnotit. Byli ve Vaší blízkosti osoby, co drogy užívají? Jaké jste měla další příznaky?
Samozřejmě zakoupením orientačního testu nic nezkazíte, v lékárnách jsou běžně volně prodejné.
Doufám, že je Vám celkově už lépe a budu ráda, když dáte vědět, jak test dopadl.
Mějte se zatím hezky, MK