pomoc synovy
samara
dobry vecer muj sn zacal brat tramaly na zada a zuby jenze se to niak prodluzovalo a nechtel chodit k lekari je zavisly na tramalech rad by prestal zadna rada ho nezajima ale byl by moc rad kdyby to mohl aspon omezit dene bere az 4 tramaly vypravy me takovy prihody ze bez trmalu ma hrozny stavy rada bych mu pomohla ale nevym jak

Odpověděl: Veronika Pavlíková
Dobrý den,
pokud je Váš syn závislý, tak omezení nepomůže, ale je nutné Tramaly kompletně vysadit. Pokud omezí, je jenom otázka času, kdy bude opět brát tolik jak teď a velice pravděpodobné, že bude užívat ještě víc.
Je to těžký jak pro Vás, tak i pro syna, aby se rozhodl ke změně a začal s tím něco dělat, záleží na jeho motivaci. Pokud bude trvat na tom, že vysadí doma, uzavřete se synem dohodu, že pokud se mu to nepovede, tak na detox prostě půjde.
Domácí detox ale u Tramalu nedoporučuji.
U zneužívání Tramalu jsou časté epileptické záchvaty. U Tramalu může být dále dost nepříjemný odvykací stav. Dle toho, co Vám popisuje, bych spíš doporučovala hospitalizaci na oddělení detoxu. Domnívám se, že by doma nezvládl kompletně vysadit. Ne, že by nechtěl, ale spíš nevydrží ty nepříjemné stavy a Tramal si vezme, aby se mu ulevilo. Na detoxe by byl v chráněném prostředí. Tramaly v tyhle dávce se dají vrámci detoxu vysadit v průběhu 2 týdnů. Nejlepší by byl režimový detox s tím, že si domluví následnou ambulantní léčbu v AT poradně.
S pozdravem,
VP