dcera bere drogy
simča
Dobrý den.Moje 21.létá dcera bere nitrožilně pervitin.Má malé dítě(2 roky).Žijí v sociálním bytě kde je navštěvuje otec dítěte,kterého propustili z vězení.Ten drogy pro oba drogy zajišťuje.Já mám v péči vnučku z dceřina prvního vztahu a bojím se že se bude situace opakovat.Kdo může zbavit,nebo alespoň omezit,rodičovská práva otce?Musí návrh podat dcera?Jde mi o to dostat ji z jeho vlivu.Za odpověď děkuji P.xxxxxxxx

Odpověděl: Markéta Kordová
Dobrý den.
Dobře, že jste napsala. Pokud jsou v takové situaci i malé děti, bývá to složitější. Doporučila bych Vám spojit se s kolegyní, která se přímo specializuje na matky/uživatelky nebo přímo na rodiny, kde se drogy užívají. Má letité zkušenosti, bylo by rozumné celou situaci probrat více a podrobněji s ní, poradit se o vhodném dalším postupu.
Zavolejte si na uvedená čísla, můžete se odkázat na nás, na Drogovou poradnu, klidně i mým jménem.
Zde kontakt:
PHDr. Ilona Preslová
Telefon: 220 80 31 30, 702 036 237
Email:pece.dite@sananim.cz
http://www.sananim.cz/centrum-komplexni-pece-o-dite-a-rodinu/komu-je-ckp-urceno.html
http://www.sananim.cz/centrum-komplexni-pece-o-dite-a-rodinu/co-nabizime.html
Při řešení soudních sporů týkajících se dítěte má klientka možnost spolupracovat také s bezplatnou právní poradnou (Právní poradna A.N.O.): http://poradna.asociace.org/
Vaše příjmení jsem záměrně umazala, snažíme se zachovávat anonymitu všem pisatelům.
Mrkněte se na informace v odkazech, pokud by něco nebylo jasné, nebojte se ještě ozvat.
Mějte se zatím hezky, přeji dostatek sil všem zúčastněným.
S pozdravem, Markéta Kordová