Neuron x extáze
Anonim
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli můžu brát extázi když jsem vyzkoušela antidepresivum neuron, neberu ho pravidelně, měla jsem ho dopoledne a extázi si chci dát až později večer, mohlo by se mi něco vážného stát nebo to nebude nijak vadit?

Odpověděl: Zbyněk Oktábec
Dobrý den,
děkujeme za dotaz.
Antidepresivum "neuron" neznám. Pokud myslíte Neurol (účinná látka alprazolam), tak to není antidepresivum, ale anxiolytikum, tudíž léčivo k odstranění úzkostí.
Pokud máte alprazolam ordinován lékařem, pak byste se měla jednoznačně vyhnout návykovým látkám včetně MDMA.
Pokud alprazolam nemáte indikován lékařem, není nikdy dobré takováto léčiva užívat bez vědomí lékaře. Navíc kombinace alprazolamu a MDMA muže vést k nutnosti užít vyšší množství MDMA k vvolání intoxikace, protože alprazolam má sedativní účinky. Nebezpečí tedy spočívá v možnosti předávkování MDMA.
Je dobré v žádném případě nekombinovat návykové látky mezi sebou ani nekombinovat návykové látky a léčiva.
S pozdravem
Dr. Zbyněk Oktábec