syn a drogová problematika
Eva
Dobrý den, tímto bych se ráda zeptala.
Syn David se mi tři dny zpět svěřil, že má problém s drogama (údajně pervitin) a že by rád, abych mu pomohla. Nabízela jsem mu, že mu najdu někoho, za kým by se chodil svěřovat (mám na mysli spíše muže, jelikož nezná svého biologického tátu a tak hledá v kamarádech), proto se v poslední době bouří a revoltuje. Cítila jsem a viděla, že není v poslední době v pořádku, tak jsem se hodně ptala a nabízela pomoc. Pokud by tedy mohl docházet na konzultace jednou týdně k vám, byla bych za to velmi vděčná. Obzvláště, řekl-li si o to sám a volá tím o pomoc.
Ráda bych se zeptala, co navrhujete? Jaké jsou možnosti?
Děkuji za brzkou odpověď.
Eva xxxxxxxxxx

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,
pokud Vás takto syn požádal o pomoc, je to jistě velmi dobrý začátek. Zkusila bych nechat na něm, s kým bude chtít mluvit a o čem. Možností je hned několik - záleží také na jeho věku. Může se buď on sám objednat do ambulance (nebo ambulance pro mladistvé) nebo se můžete společně objednat k nám do poradny pro rodiče a rodiny, sem můžete samozřejmě dorazit i Vy sama. Všechny kontakty najdete na www.sananim.cz. Tady by se pak podrobně celá situace probrala a udělali bychom nějaký plán pro syna, ale i pro vás dohromady, jak situaci zvládnout.
S pozdravem
Jana Žáková