MDMA + Alkohol
David
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jaké potíže jak pro organismus tak pro psychiku může způsobit kombinace alkoholu + mdma (ve formě krystalků). Kombinoval jsem takhle včera večer a od té doby se cítím slabě, nevolně až ke zvracení a nevím co dělat, aby to bylo zase v pořádku, děkuji za případné rady.

Odpověděl: Markéta Kordová
Opět dobrý den.
Před momentem jsem odpověděla Váš první dotaz (kód 306486), podívejte se na to.
Bohužel, touto formou přes internet toho moc vymyslet nelze, pokud nevíme, co přesně jste užil. Jak jsem uváděla v první odpovědi, v distribuovaných drogách je plno známých i méně známých látek a příměsí, nelze odhadnout, co jste přesně užil Vy, pak tedy ani případné reakce, potažmo důsledky...
Pokud by Vám bylo hodně špatně, obraťte se na lékařskou pomoc. Také by bylo asi vhodné, abyste nebyl úplně teď sám, máte někoho u sebe?
MK