***KONOPÍ***
peisostrates
Dobry den, muj dotaz se tyka pestovani konopi a s tim spojene zakony. To je opravdu trestne i jedna jedinka kvetinka na balkone? Neda se to ukecat na to, ze tam roste nahodou, omylem, pro okrasu, babicce pro kralicky? Jestli ne, tak prosimvas poradte nejakou jinou moznost, jak za to nebyt potrestany. Pripada mi to dost ubohy, aby zakazovali pestovani na balkone v mnozstvi ne vetsim nez jedna kvetena. diky

Odpověděl: Jakub Minařík
Je to blbý, ale je to tak. Prostě se nedá nic dělat, ale pokud vám prokážou, že pěstujete konopí s úmyslem jej potom užívat jako psychotropní látku, spravedlivý trest vás nemine. Nesmějí vás chytit. Ukecat to můžete zkusit. Nesmíte se přiznat. Když tohle všechno zvládnete, tak se o to klidně pokusit můžete. Ale pokud šlápnete jen o milimetr vedle (třeba to vykouříte se svým kamarádem) tak taky můžete bručet až budete černej. To proto, že jste nejen dealer (nabídl jste mu to), ale i výrobce (pěstujete) a ještě ke všemu si takhle získáváte budoucí klientelu. Dobrý, co?