co s tim
Ultraviolet
Abych přestala s heroinem,odstěhovala jsem se z Prahy na Šumavu.Myslela jsem že to pomůže,ale stejně jezdim do prahy dát si.Sice si dám tak 3x do měsíce, ale psychicky jsem závislá pořád.Existuje vůbec způsob,jak přestat s heroinem,nebejt až do konce života závislej?Diky.

Odpověděl: Hana Skořepová
Je to jediný způsob, který jste vyzkoušela? Způsobů existuje celá řada. Já Vám samozřejmě doporučuji vyhledat odbornou pomoc, protože dle Vaší popsané zkušenosti, nejste schopna vyřešit tento problém sama. Co takhle alespoň ambulantní pomoc v odborném zařízení pracujícím s drogovou problematikou. Nemusíte jezdit kvůli tomu až do Prahy, která je pro Vás velmi rizikovým místem. Můžeme Vám dát kontakt na nějaké bližší zařízení v současném bydlišti, stačí zavolat na tel. 02/ 83 87 21 86 mezi 8 až 21 hodinou každý den. Při osobnějším kontaktu se mohou objevit i další alternativy řešení problému. Je dobré nebýt s tím sama, takže odvahu k prvnímu kroku,