Jak se odtrhnout od syna
keska
Jak se odtrhnout od syna ktery je roky na pervitinu ,jsem sama a on vyuziva toho ze jejnedokazu vyhodit ,jeho agresivita stoupa.
Nervove nezvladam situaci,kdyz mi klepena okno,nebo ho vidim kdyz vencim psa,pritom vim ze kdyz ho vemu domu je to spatne

Odpověděl: Jiří Tupý
Dobrý den,
je dobře, že jste napsala a nezůstáváte tak v této náročné situaci sama. Píšete, že syn užívá pervitin již několik let. Již sama tato skutečnost je pro Vás jistě vysilující. Tím spíše, že žijete sama a v bezprostřední blízkosti tedy možná není nikdo další, s kým byste mohla tyto těžkosti sdílet. Zasloužila byste si podporu. Je ve Vašem okolí někdo, komu důvěřujete a komu byste se mohla svěřit? Pravděpodobně by to zcela nevyřešilo situaci, ve které se nacházíte, nicméně mohlo by Vám to alespoň částečně ulevit.
Zdá se, že si dobře uvědomujete, že ne každá pomoc je v případě uživatelů drog pomocí vhodnou a žádoucí. I když však syna k sobě domů pouštět nechcete, nakonec si to na Vás opakovaně vynucuje. Možná z něj máte strach, možná se nakonec slitujete, možná ve Vás probudí mateřské instinkty... Ať už je důvod jakýkoliv, nutí Vás dělat něco, co nechcete. A navíc - jak uvádíte - jeho agresivita stoupá. Máte strach, že by Vás mohl fyzicky napadnout? Bylo by dobré být připravená i na tuto možnost a mít připravený krizový plán, jak v takovém případě jednat.
Každopádně Vám důrazně doporučujeme, abyste se obrátila na kolegy z drogových služeb, kteří Vám mohou být oporou. Nezůstávejte na to sama. Jak píšete - je to pro Vás jistě velice psychicky náročné a vyčerpávající. Zasloužíte si podporu a pomoc. V Karlových Varech je možné obrátit se například na K-centrum Světlo Kadaň z. s., které poskytuje kromě služeb pro uživatele drog také služby (bezplatné konzultace) pro rodiče uživatelů. Další kontaktní centrum je v Sokolově. Myslete nyní především na sebe a na své bezpečí.
Kontaktní centrum Karlovy Vary
Světlo Kadaň z. s.
Adresa: Sportovní 359/32, Karlovy Vary, 360 09
Tel.: 773 140 022, 727 954 163
www: http://www.svetlokadanzs.cz/sluzby/k-centrum-karlovy-vary/k-centrum/
Kontaktní centrum Sokolov
KOTEC o. p. s.
Adresa: Marie Majerové 1764, Sokolov, 356 01
Tel.: 739 570 103
www: http://www.kotec.cz/regiony/sokolov/kontaktni-centrum/
Přejeme Vám hodně sil!
Jiří Tupý