Pervitin
Kajka
Dobrý den chtěla bych poprosit o radu můj manžel bere pervitin chci aby s tím přestal. Dlouho jsme mluvili, ví o co může přijít a chce přestat ale sám to nezvládá... Nevím jak mu s tím můžu pomoci. Bere to již 5 let jeho nejdelší kdy prý nebral bylo jen 14 dní. Měla jsem dlouho podezření ale až teď mi konečně přiznal svůj problém. Jak mu můžu pomocí a co mám dělat? Nemám s drogami žádnou zkušenost :\'(

Odpověděl: Markéta Kordová
Kajko, dobrý den.
Je od Vás hezké, že máte snahu partnerovi pomoc a zjišťujete si informace. Rozhodně bude rozumné, když se obrátíte na pomoc i v osobním kontaktu a vše co je třeba více a podrobněji zkonzultujete. Je toho více, co je třeba probrat a dozvědět se. Například jak vhodně s partnerem komunikovat, doplnit si informace o celé této problematice, jaká doma nastavit pravidla, co dělat, když to nebude fungovat, informovat se možnostech léčby, ale také získat podporu, protože v lehké situaci nejste.
Psychiatrická léčba
Tvardkova 650
Ústí nad Orlicí
Google mapsZobrazit na mapě
Tel.: 465524149
MUDr. Renáta Severová
Ambulantní program, LAXUS
Jana Palacha 1552
Pardubice
Google mapsZobrazit na mapě
Tel.: 466265729
Mgr. Daniel Dvořák
www: http://www.laxus.cz
Kontaktní centrum, LAXUS
Češkova 2701
Pardubice
Google mapsZobrazit na mapě
Tel.: 734 316 539
Provozní doba: Po-Pá 09:00-18:00 h
Mgr. Martina Kollárovičová
www: http://www.laxus.cz
Anonymní alkoholici/narkomani
Místo setkání: Farní úřad církve československé husitské
Jiráskova 1270
Pardubice
Google mapsZobrazit na mapě
Tel.: 733211666 - PAVEL
Čas setkání: neděle 17:30 h
Další možnosti naleznete zde: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/?t=&st=&r=10&d=95&c=88#result - rubrice Mapa pomoci - zadat kraj, okres, město a druh (v tomto případě například: AT ambulance, Psychiatrická léčba, Adiktologická ambulance, Kontaktní centrum...).
Nežli se na první konzultaci objednáte, můžete zatím prostudovat základní info pro blízké osoby, zde na našem webu: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke.html.
Pokud něco nebude jasné, budete se potřebovat na něco doptat, neváhejte se ještě ozvat.
Mějte se zatím hezky.
S pozdravem, MK