Ticho
M.Z.xxxxxxxxxxxx
Dobrý den, jsem důchodce a 40 letý syn schizofrenik a narkoman byl rychlým způsobem dohnán k sebevraždě pochybením policistů, lékařů, soudce a jiných. Přešetřování případu je vedeno nezájmem a do ztracena. Když se těchto orgánů přímo ptám na různé okolnosti a rozpory v jejich práci, nastává uhýbání, mlžení, zakrývání a podivné ticho, které dává za pravdu mým podezřením o jakémsi komplotu. Celý život jsem poctivě pracoval, snažil se starat o syna, jak to bylo možné, ale nebyl nijak sdílný; lékař nejevil zájem o spolupráci. Jsem tedy laik, starý nezkušený občan. Mám pocit, že všichni mají obrovský strach mluvit o temném pozadí a drogové právní benevolenci ohledně užívání drog dětí a mládeže, aby nedošli k úhoně. Mám pocit, že mi nikdo otevřeně nechce říci, abych své pátrání zastavil, nebo že mi hrozí vážné nebezpečí. Jaký je Váš názor na mé počínání a na tuto téměř neventilovanou problematiku? Řeší se jenom následky, ale nikoliv příčiny, tj. zavádění dětí do závislosti a benevolence státu k užívání drog dětmi a mládeží.
Díky za odpověď
M.Z.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás.
Abych řekla pravdu, vůbec netuším, jak moc Vám něco hrozí či nehrozí, jelikož z několika mála vět vůbec neumím posoudit, do čeho jste se pustil nebo nepustil...
Velice mě mrzí ztráta Vašeho syna, upřímnou soustrast.
Pokud byste měl zájem, probrat všechno, co Vás tíží v osobním kontaktu, můžete se obrátit na naši specializovanou Poradnu pro rodiče a další blízké osoby (poskytujeme nezávazné a bezplatné poradenské služby).
Zde kontakt:
Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké, SANANIM
Žitná 1574/51 - Praha 1
Tel: 739 268 527, 284 824 234
Email: rodice@sananim.cz
mapa
http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Příjem nových klientů je možný bez doporučení pouze po předchozím telefonickém objednání na telefonu 739 268 527 (pondělí až pátek 9.00 - 19.00).
Indikačním kritériem pro přijetí je motivace klienta ke spolupráci.
Spádovou oblastí pro poskytnutí služby je Praha a okolí, limitem je schopnost dojíždět ke konzultacím.
Poradenství po telefonu poskytujeme bez omezení.
Pokud je Praha daleko, můžeme Vás nasměrovat v místě Vašeho bydliště (stačí uvést dobře dostupná větší města).
Mějte se zatím hezky, MK